Blogrape

Hej alla vänner,
Nu har ni shirre här.. Jag har saknat min samme i helgen och äntligen så sitter jag här hemma hos honom på en måndag!
Vi ska till Vickan såklart och tydligen så lyssnar vi på Christina-ballader på repeat också... Men det taggar oss om ett tag I guess?
Jag har inte hunnit ta en klunk än, men lika bra kanske.. Med tanke på att jag lyckades med bedriften ÄNNU en gång att stuka foten på fyllan! Men den här gången var det dock inte mitt fel.. Det är ju så otroligt mycket snö så jag halkade och foten hamnade på sniskan o jag gled under taxibilen :( Taxichaffören sa att jag tagit sönder hans bildörr  MEN det är en omöjlighet ska ni veta! för bildörren var öppen hur fan kunde jag göra de när jag gled UNDER bilen förbi dörren? Han var bitter! Han hjälpte mig inte ens upp... Så med blöt stjärt så hävde jag upp mig in i bilen med mina 2 underbara(?!) vänner som satt och skrattade åt mig inne i bilen..

Men de va en trevlig helg.. Men idag ska det bli Bäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0