Can You See That I'm Bound In Chains...

...I finally found my way, I'm bound to you, I'm bound to you...

Blev aldrig någon bio igår, Mange var så smidig så att han hade dubbelbokat. Så han jag och Thessan W mötte upp två tjejkompisar till honom på Zink och drack ett glas vin. Var trevligt även om jag hade velat göra något bara vi två, men ska ta igen det imorgon kväll istället.

Idag så har jag jobbat hela dagen och är verkligen helt slut dels pga att det var jättemycket att göra på jobbet och att jag sov väldigt dåligt inatt. Efter jobbet så mötte jag upp Thessan N, min svägerska. Våran julklapps-shopping misslyckes totalt så det blev inga klappar alls idag. Bättre lycka nästa gång!

Sist men inte minst  texten högst upp i det här inlägget är ifrån en av låtarna från Christina Aguileras nya film "Burlesque". En lugn, fin ballad som ni bara måste lyssna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0