I Can't Remember What I Did Last Night...

...Everything is still a blur och den djävulusiska huvudvärken är ett faktum! Gårdagskvällen var helt fantastisk. Som vanligt så bjöds det på Jello-shots på förfesten och jag tror det är pga dom som jag mår som jag mår idag. Efter förfesten styrde vi våra segel mot Babord Styrbord, men var så jävla lång kö så vi gick till Gretas istället. Herregud varför?? Men men vi hade kul iallafall. Vaknade med total ångest imorse för jag visste inte vart jag befann mig. Men efter ett tag förstod jag att jag låg i Markus soffa precis som jag skulle :) Blir bakispizza snart eller så fort Josef hör av sig för jag vägrar att bli fet själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0