Party N Shopping

Trodde faktiskt att jag skulle vara mer sliten när jag klev upp imorse men icke! Hade askul med Shirre igår, fick lite kvalitetstid tillsammans hemma hos mig innan vi drog till Vickan. Väl framme på Vickan var det ganska mycket nytt folk men även massa bekanta. Höjdpunkten var nog när Dan och Erik skulle lära mig hur man luktar på folk på dansgolvet. Haha vet inte vad dom får allt ifrån. Efter Vickan blev det efterfest, ville egentligen inte men tog en för laget om ni förstår vad jag menar ;) Idag har jag varit på stan med mor och bror hela dagen. Hittade inga julklappar men köpte faktiskt två skjortor och en tröja till mig själv :)


Kommentarer
Postat av: Dan

Säger då det, det är med mig o erik du ska röra dig ute! vi har alltid kul :)

gott det luktade!! grr....

2010-12-29 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0