Santa Claus Is Coming To Town

Vart ska jag börja? Haha gårdagskvällen blev allt och lite till känns det som. Mötte upp Shirre utanför båten kl22. Då var det 1,5 timme kvar av cocktailpartyt och den fria baren. Jag hällde i mig alldeles för mycket på den korta tiden, tror det blev 6-8drinkar för min del. Sen fortsatte vi kvällen uppe i baren hos underbara Pischa. Mange kom och mötte upp oss runt 2 tror jag. Ska jag vara ärlig så hade jag inte koll på så mycket alls vid den tiden, så det fick bli en taxi hem 40min senare. Haha förresten dom hade en porrtomte som sprang omkring i lokalerna och bjöd på en show, Shirre mer eller mindre tvingade mig att ta en bild med honom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0