Sleep Walking

Inatt så sov Markus bror Philip här i Mackans lägenhet med oss. Han hade varit ute och festat och kom hem vid 3tiden. Vid 5snåret så hör jag hur någon kliver upp och börjar rycka i balkongdörren.

Mackan: Philip! Philip! Philip vad faan gör du?
Philip: Jag ska pissa.
Mackan: Faan gå in på toaletten då!
Philip: Okej.

Efter ett par minuter så frågar Mackan mig, Vad gör han där inne borde han inte vara klar nu, och i samma sekund hör vi hur han spolar. Och så dröjer det ett tag och så hör vi lite prassel inne från toan. Båda tänkte men vad gör han nu, så Mackan får nog och går till toan och sliter upp dörren.

Mackan: Vad in i helvete gör du? Philip?
Philip: Oj jag somnade.
Mackan: Philip! Philip! Vakna!
Philip: Men vad är det? Jag somnade?
Mackan: Gå och lägg dig i sängen!
Philip: Okej, förlåt.

Haha får sedan berättat för mig av Mackan att han hade lindat in sig i en handduk och satt sig i tvättkorgen och somnat där. Mackan hade slängt vatten över honom och gett honom en örfil för att han skulle vakna. Haha har nog aldrig sätt Mackan vara så frustrerad tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0