Big Boys Don't Scream Like Little Girls

Nu är jag mitt uppe i mitt tvättande. Hade tänkt att tvätta lite senare ikväll, men såg att det fanns en ledig tid redan mellan 16-19 så jag tog den. På stan hittade jag ett par jeans, nu är det bara väskan och två par skor som ska inhandlas så är jag nöjd!

När jag är klar med tvätten så ska jag hoppa in i duschen för ikväll blir det bio med Alfie, Dover och Micke. Tanken var att Jonis också skulle följa med men han är en liten flicka och vågar inte se "Paranormal Activity 2" med oss. Kanske lika bra man vill ju inte att han ska sitta och skrika som den lilla flickan han är. Luv ya Jonis ;) Jag tyckte att ettan var ganska läskig och det sägs att tvåan ska vara väldigt mycket läskigare så jag hoppas att jag inte blir besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0