Billy Elliot

Efter en lång jobbvecka så är det äntligen helg. Igår efter jobbet så gick jag direkt hem till Faijer. Började med att spräcka knappen på mina byxor. Var dock inte mitt fel utan MTV's. Dom spelade J.Lo's första singel "If You Had My Love" och jag skulle ju självklart dansa sexigt (som en hora) för Faijer. Gick alltså inte så jättebra. Efter en stund kom Livia över och när det var dags att välja film så försökte jag och Faijer med en norsk skräckis, "Död Snö". Livia vägrade dock så det blev filmen "Billy Elliot", som Faijer pratat om så mycket. Nu äntligen förstår jag varför! Det var verkligen den bästa filmen jag sätt på sjukt länge. Så för alla er som inte sett den, gör det GENAST!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samir!! Hur kan man inte ha sett den???

2010-11-15 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0