I Haven't Seen The Sun In Days...

Har inte uppdaterat på ett par dagar för dom har varit ganska mediokra. Har mest legat hemma i sängen och har inte haft ork eller lust till något alls, trots att solen skinit dom senaste dagarna. Var ute och festade både i fredags och lördags men har som sagt inte känt mig på topp så har inte röjt som jag brukar. Igår kväll var jag först hemma hos Dover och Hallis och drack något glas vin och spelade MarioKart, innan det var dags för oss att dra till Café Opera på ett event. Haha tror att det var att en ny skumpa skulle lanseras, god var den iallafall. Kommer inte ihåg vad den hette men tror det var något med "Berry". Sen drog vi en snabbis till Kollingsborg där "Clean Group" hade sin Halloween fest. Tror jag kom i säng innan 01.30 :)  I fredags så var jag på förfest hos Jonis och sen drog vi till Paradise.

Har precis ätit middag, blev Potatisgratäng med Oxfilé. Ångest att bara laga mat till mig själv, ensamt :(
Imorgon så ska jag börja jobba på ett nytt jobb. Eller det är en projektanställning på 3veckor men ska bli kul. Mer om det imorgon.

Nu ska jag fortsätta att kolla på Bartenderskolan på tv3-play sen blir det nog en tidig kväll för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0