I'm A Total Mess

Idag är jag så fruktansvärt sliten så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Efter förfesten hos mig så åkte jag och Pontus till Vickan och mötte upp tjejerna, Mange och hans mor som är här i Stockholm och hälsar på. Vi röjde tills stängning och sen åkte vi en "vit taxi" hem medans vi drack lite skumpa :P När vi klev upp imorse så skulle Mange till jobbet men jag hade fortfarande 1,5timme kvar tills jag skulle börja så jag åkte hem för att sova lite till. Ställde klockan fel så hade kommit försent till jobbet om inte Lisa hade ringt och väckt mig :P Vi börjar verkligen bli jävligt flamsiga nu för vi båda är aströtta men vi ska försöka att jobba någon timme till. Efter jobbet har jag inga planer alls, vill bara ligga i sängen och somna med datorn på magen.

Kommentarer
Postat av: Alfred

Fylle-Fylltratt :)

2010-11-16 @ 17:20:12
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0