In This Californa King Bed...

Efter jobbet igår mötte jag upp Jonas som är i Stockholm på besök och ska bo hos mig ett par dagar. Vi orkade inte gå ut så vi satsade på en spektakulär filmkväll istället. Hyrde två filmer, Kommissarie Späck och Frozen. Måste tyvärr säga att Kommissarie Späck nog är den sämsta filmen jag någonsin sätt. Frozen var faktiskt över förväntan, rekommenderar verkligen att ni ser den. Mitt i Frozen så dök Mange upp och gjorde oss sällskap :) Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ligger fortfarande i sängen men ska väl ner på stan iallafall och luncha eller så och ikväll blir det party! Dock så är det väldigt oklart vart vi ska ha förferre, men det löser sig nog. Några idéer?

Om ni inte har köpt eller lyssnat på Rihannas nya album så bör ni göra det, det är lite spretigt men finns ett par ruskigt bra låtar. "California King Bed", är en av mina favoriter!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0