The Boy With The Cold Hard Cash Is Always Mr.Right

Har precis kommit hem ifrån frisören nyklippt och fin. Är så skönt när man är nyklippt för det går så mycket fortare att göra sig i ordning på morgonen. Och eftersom jag börjar jobba kontorstid nästa vecka så är det skönt att kunna spara in 15min på morgonen :) Nu tänkte jag ta och städa lite här hemma innan det är dags att dra in till stan och möta upp min mor för shopping rond 2. Igår så köpte jag två par chinos, parfym, deo, strumpor och ljuslyktor. Idag ska jag försöka att hitta ett par skor, någon skjorta och en väska, wish me luck :) Är glad för att jag har en mor och far som ställer upp och hjälper till när min egna ekonomi tryter men ska förhoppningsvis bli ändring på det nu! Börjar somsagt jobba på ett nytt jobb på måndag, är iförsig bara en projektanställning på 3veckor, men ser ljust på framtiden ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0