They Say Love Just Isn't Worth It...

...I say you gotta put the work in. That way you'll always gotta get what you give. Den textraden fastnade jag för som faan! Är från "Close To Close", en låt från Shayne Wards nya skiva "Obsession". Blir nog till att skriva lite om den imorgon.

Efter filmkvällen med Faijer och Livia igår så gick jag hem och hade en myskväll. Vi såg två avsnitt av NCIS innan det var dags för oss att sova. Efter att han gick imorse så var det dags för mig att hoppa in i duschen och fixa mig lite. Mötte upp Skogis på Östermalmstorg och vi lunchade ihop på ett cafe på Nybrogatan, blev en Hälsotallrik för min del.

Nu ska jag gå ner till Faijer, vi ska gå tillsammans till förfesten som ikväll är hemma Jonis. Verkar som att det är ganska många som kommer, runt 15 personer så det ska bli askul. Ska försöka att bli lite bättre på att ta bilder så det blir lite roligare att läsa min ganska mediokra blogg :P



Last time love just wasn't working
This time I plan to put the work in
That way I'm always gonna get what I give


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0