Wish Me Good Luck!

Idag var jag uppe med tuppen! Har redan hunnit att duscha, äta frukost och snöra ett par nya skor. Jag är ingen riktig frukost-ätare så min frukost bestod av ett glas yoghurt. Om 1 timme ska jag infinna mig på mitt nya jobb. Vet inte till 100% vad jag mina arbetsuppgifter består av ännu men vet att jag bland annat ska hjälpa till med världsfreden, att mätta hungriga barn i Afrika och springa omkring i bikini... Fast nej jag ska inte delta i Miss Universum, thank God! Jag kommer att konfiguera datorer för ett företag. Idag är det bara introduktion och genomgång så tror inte att jag kommer att jobba hela dagen men vi får se. Gotto go! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0