1 or 2 shots 2 many

Åh faan vilken kväll det blev! Hahaha jag kände mig nykter om man jämför mig med min partner in crime. Vem det är låter vi vara osagt, men jag tror att alla ni vet vem jag menar. Blev nog en eller två shots för mycket! Vi knäppte tyvärr inga bilder igår dock så har inga bildbevis. Damn it! Jag och Alfie avslutade kvällen på Retardsgrillen, men av någon anledning så slängde Alfred sin french hotdog. Haha juste, han som jobbar i grillen hade problem med att få ner min korv i french hotdogs brödet så han delade den på mitten så fick halva i ett french hotdogs bröd och den andra halvan i ett vanligt korvbröd :P

Tänkte gå ner till Faijer och se ifall Akilles är där för i sånt fall blir det en långpromenad med honom. Måste även när till Fältöversten och handla lite men mer om det sen. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0