3 Dates And A Walk

Som jag skrev igår så mötte jag upp Shirin F på stan. Vi gick och kollade på lite kläder tills jag kände att min mage kurrade alldeles för mycket, dum som jag var så hade jag inte ätit något på hela dagen. Vi bestämde oss då för att gå till Vapiano och käka. För mig blev det en Pasta med oxfile och ruccola, sjukt gott! Shirin åt en sallad med kalvfilé, och så sköljde vi självklart ner maten med två glas rödtjut.

Efter middagen så sa jag hejdå till Shirin F och mötte upp Alfred och Shirin K på Golden Hits som hade nypremiär för måndagar. Det bjöds på jättegod buffé och smarriga körsbärsdrinkar. Har alltid trott att jag inte tycker om oliver men provade en igår och jag överdriver inte om jag säger att jag åt minst 30st igår :P

Vid 00-tiden så lämnade jag Alfred och Shirin K för att möta upp Jenny som jag inte träffat på evigheter men även det vanliga Vickangänget som jag alltid hänger med på måndagar. Blev en supertrevlig kväll och höjdpunkten måste jag ändå säga var när tre danskillar showade loss för oss på framför vårat bord. Efter stängning så stod vi kvar och snackade med dom en stund och jag tror att vi bokade in en utgång.

Idag har jag inte gjort något spännande alls. Har varit hundvakt åt Akilles så har bara tagit en långpromenad på 5,5timme. Alltid något. Nu blir det sängen för mig, öppnar på jobbet imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0