Bring The Noise, Make Me Lose My Breath

Har precis avnjutit en helt underbar middag, nudlar med soya och majs. Haha inte någon vidare middag va? Men jag tycker det är jättetråkigt med matlagning, men imorgon ska jag försöka mig på att laga en riktig middag. Mår lite bättre nu men är inte super-pepp ännu men blir nog bättre när folk bärjar dyka upp hemma hos mig. Faijer var över en snabbis med Akilles och jag gav honom en snabbkurs i hur man poppar med bröstet och dansar som ett luder till Destiny's Child's låt "Lose My Breath" Måste faan piffa mig klart nu, sitter här i endast kallingar och så kan man inte gå klädd när man får finbesök.


Kommentarer
Postat av: Martinkaroline

This site is professional and to the point.

2011-07-04 @ 10:13:08
URL: http://martinkaroline.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0