We'll See The Light Again!

Kvällen på Vickan igår var mer än lyckad. Jag och Jenny kom dit vid 00-snåret då var redan Pontus, Mange, Jossan, Madde och resten av tjejerna där. Haha någon var ju väldigt berusad men tror jag talar för alla när jag säger att personen i fråga var ganska underhållande ;) Jenny såg till så att dansarna från förra veckan kom så vi satt en stund och kollade på dom, jävligt grymma. Vid 3 var det dags att bege sig hem blev tyvärr ingen nattamat vid grillen men men man kan ju inte få allt. Är jättenöjd med kvällen ändå.

Nu är det dags att käka något och duscha. Solen lyser och det verkar vara underbart väder ute så jag tänkte ta en promenad innan jag börjar jobba kl16. En perfekt start på en ny vecka och möjligen mer än så, fortsätter det så här så behöver höstmörkret kanske inte vara så mörkt.



Haha ja vi står på toaletten, var bättre ljus där :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0