He Played A Song Filled With Sadness.

Idag har jag varit och lunchat med Pelle och Alfie. Det blev Sushi på Ikki i Fältöversten. Jag är ganska trött på laxbitarna och rullarna så just nu äter jag bara avokadobitar. Vanligtvis brukar dom vara jättegoda på Ikki men idag var dom inte så supergoda tyvärr. Avocadon var skuren i allt för stora bitar och den var alldeles för hård. Efter lunchen så shoppade Alfred lite tillbehör som han nu behöver eftersom han fick en guldfisk i inflyttningspresent, Gullan fick den heta :P 

Nu har jag precis hoppat ut ur duschen och ikväll så blir det middag och bio med Alfie, Pelle, Skogis och Dan.

Om ni inte har hört Brandy's låt "Piano Man" från hennes "Human" album så måste ni lyssna på den nu. Ruskigt bra låt prodad av Rodney Jerkins. Han lyckas alltid göra bra låtar, är väldigt nyfiken på hans låt han har gjort till Britneys kommande album.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0