I Used To Dream About This When I Was I Little Boy

Nu har jag tillbringat hela eftermiddagen hos min mor och far och kommer förmodligen att sova kvar här i mitt pojkrum. Vet inte om jag orkar åka hem till mig och ska dessutom åka till IKEA imorgon med min mor och bror så det känns bara dumt att inte sova här. Många gamla minnen och tankar som ploppar upp när man är här.

Var jättelänge sen jag åt etiopisk mat så passade på nu när jag var här att köra och köpa "Tibbs" från Je'Bena som ligger vid rådhuset. Är verkligen jättegott, så har ni inte smakat det så är det ett måste. Nu är jag sugen på Coca Cola så måste ner och köpa en burk. Passar på att lägga upp två bilder på mitt pojkrum innan jag drar.



Kommentarer
Postat av: Z

Bade ja och Mamma har emigrerat pa var sitt hall sa finns inga andra alternativ! ...... Nej nu ja hungrig, Ethiopian breakfast here I come :p

2010-10-23 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0