I Was Shaking My Ass On The Boat This Mornin'

Vart ska jag börja? Gårdags kvällen/natten/morgonen var helt underbar, har inte varit på Båten på 6veckor så kunde ju inte bli annat än magiskt! Var inte så jättemycket folk men vi hade skoj ändå och stängde självklart skiten. Trist bara att det var Jonnas sista kväll, men skoj att hon klev av innan stängning så man hann umgås lite med henne. Nu framöver är hon min bitch på helgerna, hon anar inte vad som väntar henne ;)

Sen är ju frågan varför både jag och Alfred vaknar upp med massa läskflaskor i våra kylar och jag hade dessutom en Ketchupflaska i min?? Vi har bestämt oss för att försöka lägga ihop pusselbitarna ikväll över ett glas vin. :P




Kommentarer
Postat av: Anonym

okej; solarium imorrn för mej, fika på onsdag och framtida galna helger för oss!

2010-10-04 @ 19:59:44
Postat av: Samme

Jag skulle faan oxå behöva lägga mig i ett solarium, jag jobbar tills tolv imorgon men kan ju höras efter det :)

2010-10-05 @ 13:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0