I'm A Total F*****G Failure!

Det här har varit den softaste dagen på länge! Jag och Faijer tuffade ner till Fridays på Stureplan och satte oss på uteserveringen. Efter ett tag kom även Alfie och joinade oss. Faijerson berättade om när han cyklade på en kärring igår och jag tror det var länge sen jag skrattade så mycket, killen han faan alla möjliga bokstavs kombinationer men är ju därför jag I love him! Vid 4tiden var det dags att gå och köpa nya högtalare till Alfie, vi måste ju kunna lyssna på hög musik ikväll hos honom. Vi gick förbi på NK och handlade lite. Jag var så nöjd med min shopping, dagen kändes så lyckad. Har haft ett toalettpapper som skurit upp halva analen på mig så jag inhandlade Lambi Limited Edition papper. Kommer hem och visar stolt upp det får Simon då han säger, "jättefin förpackning Samir men det där är inte toapapper det är hushållspapper". Damn it, FAIL FAIL FAIL! Hur faan kan man misslyckas att köpa toapapper?? Jag skyller på den piffiga förpackningen!

Nu är jag färdigfixad och det är snart dags att dra ner till Alfred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0