I'm Having A Baby!

Dagens schema blev lite ändrat efter den trevliga lunchdejten och jobbet. Mackan kom med tåget från Göteborg strax efter kl19, samtidigt som jag slutade jobbet. Så vi styrde upp ett biobesök med Alfred. Vi visste inte vad vi skulle se så vi valde "The Switch", eller "Pappa På Burk" som dom så fyndigt döpt den till här i Sverige. Är bland andra Jennifer Aniston som har huvudrollen. Hade inga förväntningar på filmen överhuvudtaget, så blev glatt överraskad. Det blev en hel del skratt och slutet var helt klockrent. Jag skrattade verkligen så att jag grät! Ungen i filmen är helt jävla klockren, undra vart man kan köpa en sån?

Vi kom hem för typ 20min sen så nu sitter vi med varsin dator på varsin säng, precis så som det alltid är när vi bor hos varandra. Har slängt i en tvätt i maskinen så väntar på att skiten ska bli klar sen är det sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0