I'm Tired. I'm Really, Really, Reeeeeallly Tired!

Imorse var jag ruskigt trött på jobbet, sov bara två timmar inatt igen. Tänkte att det skulle vara lugnt efter som jag bara skulle jobba till 12, men icke sa nicke jag fick jobba till 14 istället. Efter jobbet åkte jag hem för att hämta upp Akilles. Vi åkte tillsammans in till stan och mötte upp min mor och bror. Blev ett par skinnhanskar för mig och vi avslutade vår dag med att äta på Donken (läs lyxrestaurang).

Nu har jag varit hemma i lite drygt två timmar och har spenderat dom med att plocka undan grejer och storstäda med Simon. Var inte så jättefräscht här hemma men är faan svårt när man bor tre i en liten lägenhet. Men nu när Piff har flyttat ut så har jag och Simon bestämt oss för att börja hålla ordning hemma.

Borde gå ner och handla lite mat men vettefan om jag orkar det ikväll. Om det är någon som vill komma över ikväll med lite läsk och något att tugga på så hör av er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0