Music Makes Me Lose Control

Måste börja med att beklaga mig över min DJÄVLA huvudvärk! Men har bara mig själv (läs Alfred) att skylla på.

Igår så jobbade jag mellan 13-19, var verkligen kul på jobbet. Jobbade ihop med en kollega som jag trivs super ihop med. Vi har alltid ganska hög musik på, och samma musiksmak... ish... Så vi står alltid och löjlar oss bakom kassan och vi har väldigt kul ihop. Efter det så var det bara att åka hem fort för att piffa mig och sen snabbt ner till Alfred. Vi bor typ bara 3min ifrån varandra men trots det så föll jag nästan offer för en "rånbögmördare", han såg riktigt läskig ut faktiskt så måste erkänna att jag blev lite rädd.

Väl hos Alfred så fixade vi Jello-shotsen som ska sväljas på hans inflyttningsfest ikväll... Haha han har bara bott där i ett år nu så det är väl bara en lam ursäkt för att kunna ha fest. Me like! Iallafall nog om det... Vi drog till Paradise och skakade våra lurviga ända tills stängning. Avslutade självklart kvällen med en lammkorv på "Retard Grillen", eller Dygnet Runt Grillen på Erik Dahlbergsgatan som ni andra kanske känner till den som.

En eloge till mig och Alfie som lyckades låta bli att åka taxi igår! Blev tuben bodde till och från krogen, bra där!

Tog tyvärr inga bilder igår, jävligt dumt gjort men men... Nu ska jag tuffa ner mot stan ett tag, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0