Promise This If I Die Before I Wake

Då har man precis vaknat ifrån sin 10timmars långa skönhetssömn, men känner mig fortfarande trött. Har inte så mycket att skriva nu egentligen. Tänkte hoppa in i duschen nu och få i mig lite frukost och sen bege mig ner på stan en stund. Ska möta upp Dover vid 17.00 och följa med honom och kolla på lite lägenheter eftersom Hallis är utomlands och inte kan följa med. Vet inte riktigt hur kvällen ser ut ännu men den blir nog bra den med.

Förresten vaknade ju upp och hittade Cheryl Cole's uppträdande med "Promise This" från X-factors livesändning igår. Hon är verkligen GRYM, ni måste se det! "Promise This" är första singeln från Cheryl's kommande album "Messy Little Raindrops", som släpps nästa vecka. BUY IT!


Kommentarer
Postat av: Alfred

Åhh jag vill hem från jobbet och kolla NUUUUUU!!!!!

2010-10-25 @ 13:56:10
URL: http://alfredolsson.blogg.se/
Postat av: Samme

Är inte FFTL men är ett sjukt bra uppträdande!

2010-10-25 @ 14:04:53
URL: http://sammef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0