Stay With Me...

Vet inte ens vart jag ska börja men herregud vilken kväll det var igår. Min fru Johanna mötte upp mig på Zipper efter att hon hade jobbat klart och det blev definitivt för många shotar igår. Min huvudvärk idag är fanemig inte nådig. Tror vi kom hem till mig vid 6tiden inatt. Har bara legat i sängen idag men måste snart hoppa in i duschen för att jag ska på bio med Alfie, Dover, Shirin och Beckis. Men först måste jag nog ta en powernap. Tanken är ju att vi ska hem till Beckis efter bion och ha förfest där och sen utgång. Haha vet ej om jag pallar det.

Jag tror ärligt talat att jag är lite förälskad i Cher från X Factor. Såg just hennes uppträdande från gårdagens show. Hon sjunger Shakespears Sisters 90tals hit, "Stay". Hon bevisar verkligen för alla att hon inte bara kan rappa utan även sjunga. Check it out it's epic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0