Thinkin' About The Days We Had...

Runt 3tiden så tuffade jag och Faijer ner mot stan med Akilles, egentligen bara för att ta en promenad. Vi mötte upp Jonis på Karlavägen där det blev ett kärt återseende mellan oss. Känns som att jag inte har träffat Jonis på evigheter. Vi tog en vända på stan och stötte på Laroche, och stod och snackade ett tag. Riktigt trevligt då det även var evigheter sen vi träffade honom.

Jag, Jonis och Faijer bestämde oss för att gå och ta en fika på "Ett Litet Hak". Fikan blev till en middag istället, riktigt najs. Efter en halvtimme så dök även Luiza upp så vi satt och snackade lite skit och planerade inför kvällens festande. Nu måste jag göra mig iordning, blir förfest hemma hos Jonis och sen blir det Zipper! :)

Ruskigt roligt att umgås med Jonis vi ses inte lika ofta längre som vi brukade. Men blir ofta så när man är i ett förhållande. Jonis har ju sin fruga som han nyligen firade ett år med och jag är ju iförsig typ "nybliven" singel. Men men summan av kardemumman är att man vet ändå alltid vart man har varandra och att man alltid finns där för varandra :)






Kanske ska nämna att mitt hemsläp inatt inte var någon mindre än..... *trumvirvel*..... Faijer och den tredje parten vi plockade upp var Akilles ;) Så inget snusk där inte :P


Kommentarer
Postat av: Louislinda

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-04-17 @ 11:32:20
URL: http://louislinda.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0