Nothing In The World Could Stop Us Last Night

Herregud gårdagskvällen/natten var magisk, precis som det stod på kortet som Alfred fick av mig! Det var verkligen inget som gick fel. Förfesten hemma hos Alfred var väldigt lyckad. Trevligt folk, Jello-Shots, bra musik. Kan det bli bättre? Tanken var att vi sen först skulle dra till Berns men av någon anledning så drog vi direkt till Zipper. Vilket visade sig vara en jättebra idé eftersom vi röjde loss som aldrig förr och hade väldigt kul. Fast det roligaste med hela kvällen var nog vårat stopp på "Retard-Grillen". Alfred, jag och Pelle gick därifrån dubbelvikta av skratt. Tror nog aldrig jag har hört Alfred skratta på det sättet han gjorde igår, helt obetalbart!

På tal om Alfred, borde kanske höra av mig till honom och Pelle. Dom ska på bio idag och jag tänkte vara så trevlig så jag bjuder in mig själv och följer med dom.

Här kommer en bild på kortet som Alfred fick av mig igår... Och ja jag vet jag har asbarnslig humor, men det bjuder jag på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0