Little Me Please Forgive Me I Couldn't See You Were Hurting Inside


Jag vet att jag är ganska dålig på att uppdatera, men försöker åtminstone med en update per dag.

Jobbade somsagt idag mellan 06-14. Ett ganska ohändelserikt pass men mycket att göra så tiden gick väldigt snabbt. Efter jobbet mötte jag upp Piff, som jag typ inte ens har sett sen han flyttade ut för två veckor sen. Mötte även upp Josefin och hennes pojkvän Haydar. Vi stod i valet och kvalet mellan Fridays och TacoBar men valde det senare alternativet för lunch. Efter det gick vi en svängom på stan och kikade lite och jag hittade en väska som bara måste bli min!

Skulle egentligen ha gått på "dejt" ikväll, men vi sköt upp det till en lunchdejt imorgon istället. Vilket så här i efterhand kanske var likabra med tanke på att jag somnade vid 19.45 och vaknade inte förens Alfred ringde och väckte mig kl 21.30.

Är snart dags för mig sova, men måste bara lyssna på lite musik först! Ikväll somnar jag in till tonerna av "Little Me/Just Yesterday", än osläppt låt som Britney spelade in till sin lillasyster när hon fyllde år om jag minns rätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0