He Looked Up And Said He Wanna Hook Up...

Grabbkvällen igår var riktigt lyckad! Efter förfesten så drog vi till Paradise där vi verkligen röjde totalt. Eller nja jag och Faijer iallafall. Micke stod mest och spelade BlackJack, då han inte sprang till baren för påfyllning. Sista påfyllning stod Faijer för och Micke var ruskigt nöjd då han fick en 12a för 256kr. Dan och Erik kom till Paradise och dansade med oss sista timmen. Tror att jag i ett svagt ögonblick lovade dom att jag skulle styra förfest ikväll, så är väl tvungen till det. Någon som vill komma?

Jag hade lovat Micke att få med honom hem men han hade tydligen andra planer för när jag och mitt hemsläp skulle hoppa in i taxin så vägrade Micke för han skulle för varje pris till Donken och käka. Vilket han senare skulle få ångra för det blev ett jävligt dyrt Donken besök. Jag och mitt hemsläp åkte iallafall hem mot mig, men gjorde ett stopp på vägen för att plocka upp en tredje part som också ville sova med oss :P

En timme efter att vi hade åkt ifrån Piff ringer min mobil, och jag överväger om jag ska svara eller inte för jag hade inte det numret inlagt. Svarar iallafall och det är Micke som ringer från någon random killes mobil. Då har Micke virrat omkring på Slussen och letat efter sin mobil som är spårlöst försvunnen. Han hävdar att han kommer ihåg allt ifrån kvällen, men han har ingen aning om hur mobilen försvann... Hahaha.... Glömde att nämna att hans egna mobil är inne på lagning så han fick låna Faijers Limited Edition lur för 11000kr, bra där Micke! 


Kommentarer
Postat av: Markus

HAHAHA braaa där Micke!! Nu har han ju inte sitt balla nummer längre heller... WTF

2010-10-02 @ 13:15:56
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0