I Know That He Knows I'm Unfaithful...

Första söndagen på evigheter som jag vaknar tidigt och inte är bakis, SWEET! Hade en jättemysig kväll igår med middag, film, rödvin och snacks. Tack! :)

Man kan fan inte låta bli att bli deprimerad när man vaknar upp och det smattrar mot fönsterblecket och är helt gråt ute. Känner inte för att göra något vettigt alls idag. Blir nog till att kolla på dom senaste avsnitten av Cougar Town.

Måste fakiskt ge en liten diss till alla er idioter som tror att ni kan övertala en till otrohet. Visst nu är inte jag i ett förhållande ännu, men dejtar man så tycker jag att man håller sig på mattan och håller sig till den man dejtar. Loggade in på qx imorse, vilket jag förövrigt inte fattar att jag har kvar. Mitt starkaste argument är att jag har vänner som jag snackar med där, vilket jag faktiskt har men skulle ju likagärna kunna prata med dom på Msn eller Facebook. Är inte inloggad där så mycket längre men är ju trots allt en tidsfördrivare när man har tråkigt. Hmm kluven... Men iallafall, imorse när jag loggade in så får jag nästan omedelbart ett mail från en kille som är bakiskåt. Svarar då att jag inte är intresserad pga jag dejtar. Tror han inom loppet av tio minuter har dragit alla jävla klyschor.

* Det stannar mellan oss
* Bara tömma och glömma
* Du behöver lite spänning i vardagen

Vet inte ens varför jag skriver det här på bloggen, men är trött på folk som inte kan respektera än om man säger att man är upptagen eller inte intresserad. Man känner ju att man borde bli van för det är vardagsmat att få skamliga erbjudanden, men nej blir lika förvånad varje gång. Nog om detta ska kolla lite serier nu och äta frulle

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0