Call Me, When You Fall In Love

Det här måste vara den tråkigaste dagen ever. Har legat i sängen sen jag vaknade, har endast klivit upp för att laga mat och gå på toa. Kan vara skönt med riktiga slappar dagar men är lite mysigare om man har sällskap. Nu är jag dock sjukt rastlös och önskar nästan att jag hade gått ut ikväll. Inte likt mig att bara gå ut på fredagen och sen vara hemma både lördag och söndag kväll.

Imorgon ska jag försöka att ta mig upp tidigt och få lite gjort. Nu är det snart dags att borsta tänderna och sova. Min godnatt låt ikväll blir en osläppt låt med Kelly Clarkson som kanske dyker upp på hennes nästa skiva. Självklart en ballad, och nej jag är inte depp men älskar ballader :) Låten heter "Call Me" och om jag inte minns fel så tror jag att hon sjöng den på vissa av sina konserter på hennes senaste turne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0