Tonight I'm Up Against The Speaker Tryin' To Take On The Music


Nu är det dags att kliva upp ur sängen och börja piffa sig. Erik bjuder in till förfest ikväll och självklart är det bara dom allra finaste som får komma. Det vill säga jag, Erik, Dan och så måste man alltid ha med sig en piffig pingla och ikväll får Jenny agera det. Vid Tolvslaget fyller den lilla parveln år så det blir till att röja ordentligt ikväll. Tror vi ska till Whiteroom.

Nu kommer jag säkert att bli hatad och jag menar absolut inget illa men jag är jätterädd för "little people", jag tror det är resultatet av ett Arkiv X avsnitt där det är en liten indisk dvärg utan ben som åker runt på en skateboard. Han kryper upp i folks ringmuskler och tar över deras kroppar... Iallafall det jag ville komma fram till var att min kära svägerska skickade ett youtube-klipp till mig och jag blev så rädd så jag var tvungen att kliva upp och tända alla lampor och kolla under sängen. Det klippet får bli min tagga till låt ikväll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0