Vanilla...

Nu är jag hemma hos mig själv igen. Var faktiskt skönt att vara hemma hos päronen över en natt. Dom ville att jag skulle stanna fler nätter, men en natt räcker gott och väl för mig.

Idag så har jag varit på IKEA med mor och bror. Blev typ det vanliga, massa vanilj doftljus. Klarar mig typ inte utan dom, speciellt inte nu när det är så mörkt och tråkigt utomhus. Efter IKEA så åkte jag och handlade mat på Ica Maxi Lindhagen, och även lite grejer som jag tänkte skulle förtäras imorgon på kvällen. Men får se om det blir av eller inte, kanske skjuts upp ett par dagar... 

Har varit hemma ett par timmar nu så har hunnit med att städa och möblera om, och snart är det dags att tvätta. Ja så spännande har min dag varit, NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0