Who Let The Dogs Out?

Idag är jag så trött så trött så att... Men iallafall. Efter jobbet idag mötte jag upp Dover och sprang några ärenden på stan innan vi mötte upp Faijer för att käka lunch. Blev en Cheeseburgare på Texas Longhorn. Vet inte vad det var med Faijer i dag men han var full i faan helatiden, hade en riktigt busigblick vilket lede till många skratt. Me like!

Sen drog jag hem för att hämta upp Akilles och gick på promenad med honom. Träffade på två kompisar som var ute med deras 8månader gamla Chihuahua. Så det blev en halvtimmes bus innan jag bestämde mig för att dra hem... La mig på sängen med datorn på magen och slocknade direkt. Nu tre timmar senare är jag vaken men fortfarande lika trött. Öppnar på jobbet imorgon med så är snart dags att sova.



Man kan ju undra när det är husses tur att busa?! SKOJA ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0