Winter Wonderland Can Kiss My Ass!

Inatt har jag sovit jätte-oroligt, har varit iskallt i rummet men ändå så har jag svettats som en gnu på den Afrikanska savannen. Inte blir det bättre av att man har pungverk och att det har snöat inatt. All heder åt en kall snöig, solig vinter, men jag vill fanemig inte ha en slaskig, grå vinter! Och det är ju bara oktober. Nu får vädergudarna skärpa sig och ge oss lite medelhavsvärme annars tänker jag gå i ide den här vintern. Var tvungen att åka hem till päronen på förmiddagen för att lämna bilen så jag sitter än en gång med min dator i mitt pojkrum. Bror kom precis hit för han och mor ska till stan så funderar på att be honom att köra hem mig så jag kan sova bort min vinter-depression. Ikväll tror jag att det blir galej med Alfie, känner mig inte pepp nu men ändras väl säkert sen. Helst skulle jag bara vilja sova bort hela dagen och vakna upp imorgon.

Mackan skickade just en länk till en ny Black Eyed Peas demo, tror nog att den kommer att få mig taggad tills ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0