Feels Like The Crowd Is Sayin', Gimme Gimme More!

Igår startade vi kvällen med att kolla på Idol och dricka lite vin för att senare ta oss vidare till Handelspuben. Allt var löjligt billigt. 45kr för en drink, 20kr för en cider och 40kr för en shot. Det var verkligen upplagt för att man skulle få en karatefylla! Dj spelade jättebra musik och eftersom Pelle kände henne så ordnade hon självklart så att vi fick skaka på våra rumpor till Gimme More :) När dom sen stängde vid 00.00 så drog vi till Babord Styrbord, vilket oxå var ett helt okej ställe. Var typ en mindre version av Båten/Pattan i Stockholm. Kvällen innehöll verkligen allt, skratt, dans, hångel, fylla, bråk, även om vissa av oss blev utan några av ingredienserna jag just räknade upp :P Kvällen avslutades med fyllekäk på Burger King.

Idag har vi, alltså jag Jonas och Pelle bara hunnit med att bakiskäka på Gibraltars Pizzeria. Luiza mötte upp oss där så vi satt och snackade ett tag. Nu sitter jag Pelle och Jonas på tåget på väg till Stockholm. Har haft det underbart i Göteborg men ska faktiskt bli skönt att komma hem till Stockholm. Jag ska ju ändå tillbaka till Göteborg om 2veckor och då följer även Alfred, min partner in crime med! Ska även försöka övertala Piff att hänga på ;)


Kommentarer
Postat av: shiirii

Har du glömt bort att jag ska med ner :(

2010-09-09 @ 19:05:32
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0