I Don't Wanna Be Anything Other Than What I've Been Tryin' To Be Lately...


...Fast jo det vill jag på ett sätt. Är sjuk missnöjd med min jobbsitutation just nu. Jobbar bara som vik så vissa veckor jobbar jag inte alls medans jag jobbar 7dagar andra veckor. Förvisso så är det mitt egna fel för att jag inte har tagit tag i jobbsökandet på allvar. Har hamnat i en ond cirkel som jag inte har orkat ta mig ur. Har varit nöjd med att jobba lite då och då bara men nu vill jag ha ett heltidsjobb, börjar bli ruskigt trött på att inte göra nånting alls så måste faan ta tag i mig själv NU! Har skickat ut mitt CV till två olika jobb som jag tror skulle passa mig, ska leta upp lite fler som jag kan söka så håll tummarna för mig!


Haha är man uttråkad som jag är när man åker hiss så kan man passa på att ta lite egobilder :P


Kommentarer
Postat av: Andreas

Exakt vad gör du?

2010-09-14 @ 15:44:36
Postat av: Samme

Jobbar på Pressbyrån, har gjort det sen jag var 18 typ så har hyfsat bra lön för att jobba i butik så är väl även därför jag fastnat...

2010-09-14 @ 15:46:10
URL: http://sammef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0