I Wanna Kiss You All Over...

Är i Göteborg IGEN! 

När jag Shirre och Alfie gick på stan så hittade vi en JÄTTE urringad t-shirt som jag blev övertalad till att köpa för att jag skulle se ut som ett billigt luder på förfesten vilket jag lyckades jävligt bra med. Gjorde åtskilliga nip-slips under kvällen. Byte dock om lite innan vi skulle gå ut.

Vi började kvällen med en jävligt rolig "4 in 1 förfest", vilket innebar att vi varje timma byte lägenhet.
Kl20: Förfest hos Mussi med Jello shots
Kl21: Förfest hos Pelle med Jello shots
Kl22: Förfest hos Anna med Tequila shots
Kl23: Förfest hos Jonas med massa olika blandade shots

Efter alla förfesterna så drog vi till Queer på Parklane, där vi dansade och röjde hela natten lång. Shirin tror jag lyckades hångla upp minst 10bögar och vi lyckades föreviga 5 av hånglen på bild, bland annat när hon hånglade med mig :P

Nu ska vi börja piffa oss för kvällen. Förfesten kommer att vara hos Jocke och sen drar vi nog till Lounge :)









Kommentarer
Postat av: Mussi

SJUK kväll. Om man ändå mindes kvällen. Gör du?

2010-09-26 @ 10:05:09
URL: http://aveny.se/mzahra
Postat av: Erik

Fan vad wild Markus ser ut med spilld drink(?) på magen.

2010-09-27 @ 19:41:37
URL: http://johanerik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0