The Say I'm Brainwashed, But I'm In Love...

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen dom sista dagarna men har typ bara jobbat så har inte haft något kul att skriva om. Ikväll när jag kom hem från jobbet så ringde Piff mig och sa att jag skulle komma ner till Faijer, för dom skulle käka middag och kolla på film. Visste även att Emil, en killkompis till Faijer var där men till min stora förtjusning så var även Luiza där med Akilles :) Vi kollade på "The Human Centipede", en riktigt äcklig film måste jag säga!

Laddade ner Shontelle's nya album idag och fastnade direkt för "Perfekt Nightmare", definitivt min nya favo-låt, älskar texten och beatet! Lyssna på den NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0