There's No Script To Follow...

Blev inget Sturehof ikväll som jag och tjejerna hade bestämt utan vi ska ta det nästa vecka istället. Så ikväll har jag spenderat min tid nere hos Faijer vilket var lika trevligt det. Kollade på Idol, SWAT och sen någon ny humorserie på 4an. Kan inte bestämma mig för ifall jag tycker den var rolig eller inte. Tycker ofta att svenska humorprogram och humorfilmer är ganska tråkiga, men självklart finns det undantag.

Tidigare under dagen så var jag i stan med mamma för hon tyckte att jag behövde fler par byxor. Vilket är helt sant eftersom jag inte kan använda några av dom jag har pga att jag gått ner ganska mycket i vikt. Så efter dagens shopping har jag iallafall 3par som jag kan använda, utöver dom svarta som jag alltid snor av Piff. Hoppas att han är så vänlig och glömmer dom när han flyttar ut om en vecka ;)

Imorgon ska jag:
* Klippa mig
* Hämta ut hyrbilen
* Köra ner till Göteborg

Det var faan något jag skulle göra där i mellan också men kommer verkligen inte ihåg vad :(

Avslutar inlägget med att bifoga en väldigt fin, lugn låt. Introt använder jag som alarmsignal på morgonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0