Gonna Drive Into The Deepest Sunset

Idag klev jag upp ganska tidigt för jag skulle hjälpa Micke att hämta ut sin bil som jag igår bokade till honom via Hertz Freerider när jag själv satt och letade efter bilar till mig då jag vill åka ner till Göteborg på torsdag. Är ett jävla lotteri ska ni veta, men blev iallafall en Renault Clio som han fick köra upp till Härnösand idag

Efter det var det dags för mig att åka och jobba och jag hade ännu inte hittat någon bil till mig så var jag tvungen att ta med mig datorn till jobbet eftersom deras databas med lediga bilar uppdateras hela tiden. Hade även bett Markus att hålla ett öga på hemsidan utifall att jag skulle missa något. Slutade med att Markus hittade en bil till mig. Jag hade hoppats på att jag skulle få köra en Volvo XC90, men nej nej min lott föll på en Ford Transit! Haha det är bara att gilla läget, åker ju iallafall ner till Göteborg gratis. Det enda som är lite tråkigt är att jag måste köra själv i typ 4timmar och dessutom i skymningen. Hade varit helt okej om det var mitt på en solig dag.

Vem tycker ni färdas med högst klass? :P


Min schtekiga bil ;)


Mickes lilla tönt bil :P


Kommentarer
Postat av: Markus

eeeh klart att Sabine Schmitz racingcar är coolast!

2010-09-01 @ 23:31:20
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Albin Axelsson

Kul med nystartad blogg, riktiga män bloggar! ;D

Bra fråga, vet garanterat att jag är i huvudstaden mellan den 24:e til 27:e september! Så då får vi se till att köra järnet. Allt bra med dig annars hann ju hälsa på dig lite snabbt i Götet!? :)

2010-09-02 @ 20:37:24
URL: http://albiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0