The Weekend Is Over But The Memories Lives On

Herregud helgen har varit helt underbar, därför jag inte riktigt har haft tid att uppdatera bloggen men lovar att skärpa mig :)

I fredags kväll så började vi med att käka middag på Vapiano, var väldigt gott och trevligt men är synd att man aldrig får maten samtidigt. Efter middagen så åkte vi hem till mig där vi förfestade lite och meningen var sen att vi skulle ut någonstans på Stureplan på vanlig klubb haha men det slutade som vanligt på Paradise där vi röjde natten lång!

Lördagen började med att jag, Alfred och Jonatan käkade lunch på Fridays för att senare möta upp Pelle och Jonas och tuffa runt lite på stan. Sen var klockan helt plötsligt redan 5 så då var det dags att åka hem och börja piffa sig för kvällens festligheter. Förfesten anordnade Valle hemma hos Jojje och det blev väldigt lyckat kom riktigt mycket folk så det var jättekul. Runt midnatt begav vi oss alla till Zipper och som vanligt så gjorde vi dansgolvet osäkert, haha nejdå men det blev massa "dansa dansa dansa"!

Haha vi tog Taxi hem vid 3.30tiden och lämnade av Jonas 2min ifrån mig, fick sedan höra att han hade haft ett riktigt trevligt äventyr för han kom inte hem förrens någongång efter 5.00 :P

Fredagen blev väldigt lugn började med att jag, Alfred, Skogis och Pelle lunchade. Efter lunchen mötte jag och Alfred upp Faijer och gick och handlade diverse snask till kvällen... Efter handlandet så tuffade jag hem och däckade ett tag. Sen var det bara att sätta på mig mysdressen för att gå ner till Faijer där han jag och Micke åt middag ihop och hade filmkväll...

Här kommer lite bilder ifrån den gångna helgen, av någon anledning så har jag nästan bara bilder på mig, Alfred, Jonas och Pelle :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0