I See Different Shades Now, And I'm Almost Never Afraid Now

Idag har jag tillbringat hela eftermiddagen med min kära mor. Vi började med ett besök på IKEA för att senare åka till Skärholmen Centrum. Jaa mamma tvingade med mig ditt för hon ville att jag skulle shoppa lite! Men hittade så klart ingenting så vi bestämde att vi ska ses på stan någon dag istället och leta jeans och hösttröjor till mig :)

Nu har jag precis ätit nudlar med stekta majs, typ det enda jag kan laga :P Ikväll ska jag förmodligen leka med Dover...

Just nu lyssnar jag väldigt mycket på Leona Lewis senaste skiva "Echo", favoritlåten förtillfället är "My Hands". Lyssna på den, texten är väldigt bra och jag kan lätt relatera till den :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0