Everybody's Talking All This Stuff About Me...

Hej jag heter Samir och jag är alkoholist...... Fast neeeh! Har idag fått höra att det ryktas om att jag är alkoholist. Detta grundas sannerligen på att jag under sommaren har varit ute och festat 5-6dagar i veckan. Kan ju då meddela alla oroliga själar att nej det är jag inte. Jag gjorde slut med min pojkvän som jag älskade i slutet av våren och vi hade varit tillsammans ganska länge. Mitt sätt att inte behöva tänka på det var att på dagarna omge mig med mina vänner som jag älskar och på kvällarna så ville jag inte vara själv hemma och valde därför att gå ut och festa. Handlade aldrig om alkoholintag, utan snarare om att ha kul och förskjuta jobbiga tankar. Det var dessutom sommar och det blir ofta så att man är ute mer då än under vinter-halvåret. Och ni som känner mig vet att jag inte har varit ute lika mycket under de sista veckorna. Känner egentligen inte ens att jag borde behöva förklara mig själv för det rör inte någon annan än mig själv. Men nu vet ni alla att min seperation från min pv är det jobbigaste jag har behövt gå igenom och jag är inte alkoholist... Menmen måste dra på förkrök nu :P



"Everybody's talking all this stuff about me
Why don't they just let me live?
I don't need permission, make my own decisions
That's my prerogative
If you see me in the club and I'm drunk as hell
That's my prerogative" 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0