With Nothing But My T-Shirt On...

Idag började jag dagen med att ta en långpromenad med Luiza och Akilles, var verkligen jättekul att träffa Luiza igen och att få busa lite med Akilles. Vi gick typ en runda på två timmar genom hela Göteborg så jag hann verkligen att uppdatera Luiza om allt som har hänt och allt skvaller från sommaren :P Åkte hem en snabbis till henne för att lämna Akilles och byta om. Faan vad han var kelig idag, alltså han brukar vara jättekelig men idag var det mer än normalt. Sen mötte vi upp Markus och Pelle som vanligt för att luncha och gå en vända på stan. 

Nu har jag precis kommit hem, men var tvungen att gå förbi Coop för att köpa middag/frukost. Ikväll ska jag bara vara hemma hos Jonas och krypa ner under en filt och ligga i soffan och ta det lugnt. Han kommer hem vid 23.00-tiden och då blir det filmtajm :)

 


Haha som sagt detta är min middag/frukost, MUMS :P



Akilles är verkligen så jävla söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0