Kill The Lights...

Är äntligen hemma hos Jonas igen efter en lång dag. Pelle kom precis förbi med en varsin bulle som Anna hade bakat idag :) Nu ska snart jag och Jonas kolla på film, men tänkte lite snabbt uppdatera om vad jag har gjort idag :)

Lunchade med Pelle och Markus på PizzaHut, även om det bara var jag som åt mat. Haha åt faktist en double för jag var så jävla hungrig. Pelle och Markus åt en varsin efterrätt :P Sen kom Mussi och gjorde oss sällskap så vi gick en vända på stan innan alla beslutade sig för att åka hem. Jag gick då runt en stund själv och det blev lite shopping. Köpte en t-shirt och typ en kavaj/jacka... 

Senare på kvällen var det dags att möta upp Markus och Nicke på Danilo för en varsin drink innan vi skulle se på bio. Såg "Salt", den var verkligen jättebra och hoppas på att det kommer en tvåa. Efter bion mötte vi upp Maxi för ytterliggare en drink och han tog med sig två kollegor. Har nog aldrig skrattat så mycket som när den ena berättade om alla sina fula ligg som hon lyckats dra med sig hem. En enarmad, två utan framtänder, en med harmynt, en med bara ett öga etc. etc. hahaha vad hände där?

Åhh en annan rolig grej, 3minuter efter att vi satt oss ner på bion så hör jag någon ropa mitt namn. Då är det Luiza en tjejkompis från Stockholm som sitter på raden framför mig med sin pojkvän och ska se samma film som oss. Sverige är allt bra litet :) Ska eventuellt ses imorgon och hitta på något, kommer bli kul för det var ett tag sen vi hängde.

Filmtajm nu och sen sängen, så ciao!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0