We Can Get Down To The DJ's Sound, Feeling Kinda Naughty Come And Get Me Now!


Faanfaanfaan! Idag var jag och Markus och pantade hans halvårs förbrukning av Coca Cola, och meningen var att vi skulla ta massa bilder eftersom det ser ju ganska roligt ut när man kommer med en Porsche som är fullproppad med tomflaskor. Men nej nej vi glömde att ta bilder så det var inte så lyckat.

Sen mötte vi upp Adriano och åt en Nacho-tallrik och efter det gick vi och åt Champagne-glass på Glassbyttan som låg precis intill. När Markus var tvungen att lämna oss så åkte vi vidare till stan och skulle shoppa, men hittade faan ingenting :(

Nu har jag börjat göra mig redo för förfest hemma hos Pelle (Pernilla), har en känsla av att det kommer att bli en helt magisk kväll. In i dimman så ses vi kanske ute i vimlet inatt ;)


Jättegott prisvärt vin, absolut att rekommendera! Produktplacering much? :P


Kommentarer
Postat av: shiirii

Din o min favvo! :)

2010-09-04 @ 20:38:34
URL: http://shiirii.blogg.se/
Postat av: Samme

Jajamensan, den slinker alltid ner :P

2010-09-04 @ 20:40:47
URL: http://sammef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0