Black Turns Into White ♥

Alla som känner mig vet hur mycket jag gillar vit elektronik. När Apple skulle släppa iPhone 4 i somras så hade jag tänkt att köpa den vita men av olika anledningar så sköt Apple upp releasen av den vita i en månad. En månad har nu blivit 7månader. Apple hade ju producerat massa vita delar till sina vita iPhones och folk har fått tag på delarna från deras fabriker i China. Bla bla bla bla bla bla jag vet massa ointressant fakta, jag ska komma till poängen...   Mitt lilla äventyr som jag skrev om igår var att jag skulle fixa mig en vit iPhone 4, så vad tycks?




Kommentarer
Postat av: Anne Bengtson

Jag har en vit - men bara på baksidan - din är snyggare - avundsjuk é jag!! :-))

2011-02-27 @ 16:01:37
URL: http://annebengtson.blogspot.com
Postat av: Anonym

du kan ju se liiiiite gladare ut muppfish!

PUSS FRÅN SYSTRARNA FRÅNLUND <3

2011-02-27 @ 16:35:25
Postat av: Samme

Hahaha men jag är glad på insidan ;)



Visst ses vi ikväll? Finns en plats kvar för storasyster Frånlund oxå :)

2011-02-27 @ 16:39:21
URL: http://sammef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0